مدیریت رویداد و جلب اعتماد شرکت کنندگان

مدیریت رویداد و جلب اعتماد شرکت کنندگان

زمانی که شما شروع به برگزاری یک رویداد می کنید برای جذب شرکت کننده نیار دارید تا اطلاعاتی در رابطه با آن رویداد به علاقه مندان ارائه دهید تا با مطالعه این اطلاعات، با رویداد شما آشنا شوند و همچنین به شما اعتماد کنند.

events

اطلاعات در صورتی که خوب و کامل باشند میتوانند باعث جذب شرکت کننده شوند ولی اگر ناقص باشند باعث سلب اعتماد آنها می شود و نه تنها آن ها را به عنوان شرکت کنندگان رویداد خود از دست می دهید، بلکه جلب دوباره ی اعتماد آن ها کاری بسیار سخت است.

زمانی که برای ثبت نام رویداد خود از سامانه ثبت نام آنلاین استفاده می کنید نیز، همین روند وجود دارد. یعنی اگر در صفحه مربوط به رویداد خود توضیحات کامل و عکس های واقعی بگذارید باعث جذب شرکت کنندگان خواهید شد و اگر این اطلاعات ناقص و یا غیرواقعی باشند در اولین لحظه ای که سوالی در ذهن مخاطب پیش بیاید و در آن صفحه به پاسخ نرسد، آن صفحه را می بندد.
event

توصیه ما به شما اینست زمانی که میخواهید رویدادی را چه در مجامع عمومی و چه در سامانه ایونت سنتر ثبت کنید برای بازدیدکنندگان اطلاعات کامل و تصاویر گویا ارائه نمایید تا موجب جلب اعتماد آنها شود. حتی اگر قبلا رویداد مشابهی برگزار کرده اید بهتر است تا تصاویری از آنها را ارائه کنید تا به اصطلاح تیر خلاصی را زده باشید و پس از آن فقط تماشا کنید که چگونه هر کس این اطلاعات را بخواند به شما روی خوش نشان میدهد و اینگونه شما اعتماد وی را بدست آورده اید.

دقت داشته باشید که اطلاعات نباید فقط به صورت متنی باشد چرا که خواننده سریعاٌ از آن خسته شده و آن را کنار میگذارد. تصاویر و نمودار بهترین کمک کننده ها به متون طولانی شماست و باعث می شود تا خواننده خسته نشود. پس همیشه یادتان باشد که از عکس و نمودار غافل نشوید.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.بخشهای موردنیاز علامتگذاری شده اند *

*